Συνεχίζεται δεύτερη μέρα σήμερα η κοινή πρωτοβουλία του ΕΟΔΥ και της ΠΕ Καβάλας (δια της Διεύθυνσης Υγείας της).
Τα δωρεάν rapid tests προς τους πολίτες. Και σήμερα, όπως άλλωστε χθες, τα τεστ θα γίνονται από τις 10 το πρωί μέχρι τη 1 το μεσημέρι στην αίθουσα «Νικόλαος Μάρτης». Το αποτέλεσμα κάθε τεστ γίνεται γνωστό μέσα σε λίγα λεπτά. Με μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο του ενδιαφερόμενου πολίτη.
Η ιδέα αποδείχθηκε σωστή αφού τέτοια διαδικασία είχε να γίνει καιρό στην Καβάλα. Η προσέλευση, σύμφωνα με τα χθεσινά δεδομένα, δεν ήταν μεγάλη. Δεν ήταν και μικρή. Για μια πόλη όπως η Καβάλα όπου δωρεάν τεστ για τους πολίτες δεν γίνονται συχνά, έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη προσέλευση.
Ας ελπίσουμε αυτό να συμβεί σήμερα. Μέσω των τεστ ο ΕΟΔΥ μπορεί και παρακολουθεί καλύτερα την κατάσταση σε μια πόλη, σε ένα χωριό κτλ κι έτσι γνωρίζει το εύρος του προβλήματος. Κι ανάλογα δρα.
Χθες από τις 9 το πρωί υπήρξαν οι πρώτοι πολίτες έξω από το χώρο που θα γίνονταν τα rapid tests. Στις 10 το πρωί που έφθασε ο ΕΟΔΥ με δύο συνεργεία του, είχαν συγκεντρωθεί περίπου 20 και πλέον πολίτες.
Σε μια ουρά που έφθανε ως την είσοδο του Διοικητηρίου. Η ροή ήταν συνεχής αλλά όχι τόσο μεγάλη όσο φαίνονταν αρχικά. «Θα είμαστε ικανοποιημένοι αν σε κάθε μία από τις δύο μέρες κάνουμε 200 tests» είπε το πρωί ο Νομίατρος Χρήστος Παπαδόπουλος.
Κατέβασε τον πήχη αρκετά αφού 200 τεστ έγιναν προ λίγων ημερών σε μια ίδια διαδικασία –μονοήμερη- στη Νέα Πέραμο. Η Καβάλα δεν έπρεπε να παρουσιάσει μεγαλύτερη και καλύτερη επίδοση; Φυσικά και έπρεπε.
Στην ουρά για rapid test ήταν άνδρες και γυναίκες. Μικροί και μεγάλοι. Ιερέας, μητέρα συνόδευσε τα δύο μικρά της παιδιά και γενικά αρκετοί μαθητές. Την τήρηση της σειράς και τη διαδικασία εκτός αιθούσης παρακολουθούσε το προσωπικό της Διεύθυνσης Υγείας.
Συνέβαλε τα μέγιστα ώστε όλα να εξελιχθούν ομαλά. Εντός της αίθουσας τα rapid tests γίνονταν αρκετά γρήγορα λόγω του ότι τα έκαναν δύο διαφορετικά συνεργεία του ΕΟΔΥ. Για να κάνει κάποιος το τεστ σήμερα δεν χρειάζεται να κλείσει ραντεβού. Το test είναι δωρεάν. Απλώς πρέπει να βρεθεί στο ισόγειο του Διοικητηρίου και να γνωρίζει τον αριθμό ΑΜΚΑ του.