Σχεδόν έναν χρόνο είχε να συνεδριάσει η Επιτροπή Κυκλοφορίας και Προσβασιμότητας του Δήμου Καβάλας. Γνωστή και ως Επιτροπή Κυκλοφοριακών Θεμάτων. Η συνεδρίαση που έγινε χθες το πρωί είχε 51 θέματα, τα περισσότερα αιτήματα πολιτών και δη ΑμΕΑ. Η χθεσινή συνεδρίαση έγινε με τη νέα σύνθεση της επιτροπής, πρόεδρος ο αντιδήμαρχος Απόστολος Μουμτζάκης.
Αυτή που αποφάσισε σχετικά πρόσφατα το νέο δημοτικό συμβούλιο. Στη συνεδρίαση οι συμμετέχοντες ήταν λίγοι κι η απαρτία εξασφαλίστηκε με το ζόρι. Ειδικότερα ήταν η διοίκηση του Δήμου, οι παρατάξεις ΚΑΠ και «Τόπος της Ζωής μας». Αστικό ΚΤΕΛ, σωματείο Ταξί, Τροχαία και νομαρχιακός σύλλογος ΑμΕΑ. Ήταν και οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες, η πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου Καβάλας Φωτείνη Κόγια.
Με την έναρξη της συνεδρίασης και την απαραίτητη εισαγωγή, ο νομαρχιακός σύλλογος ΑμΕΑ άρχισε την «επίθεση». Θύμισε ότι ένα χρόνο τώρα είναι σε εκκρεμότητα το αίτημα του αναφορικά με την παραχώρηση του 5% των θέσεων στάθμευσης σε ΑμΕΑ στην οδό Βενιζέλου. Κάτι που ήδη ισχύει στην οδό Ομονοίας.
Ο Σμάραγδος Κρεμύδας άφησε να εννοηθεί ότι υπήρξε σκόπιμη καθυστέρηση στην τακτοποίηση της υπόθεσης. Άλλα θέματα που ξεχώρισαν ήταν: Η επιπλέον σήμανση στις οδούς Χρ. Σμύρνης και Τενέδου ώστε να γνωρίζουν και να ενημερώνονται καλύτερα πεζοί και οδηγοί για τις διαβάσεις. Που όμως χρειάζονται φρεσκάρισμα.
Για τα Ταξί ορίστηκαν θέσεις επιβίβασης και αποβίβασης. Αυτό σημαίνει ότι όταν ένα Ταξί κινείται στους δρόμους της πόλης, δεν μπορεί να σταματά οπουδήποτε για να μπαίνει σε αυτό ή να βγαίνει από αυτό πελάτης. Ο πρόεδρος των Αστικών λεωφορείων Γιάννης Χαλεπιάδης επιδιώκει την όσο το δυνατό πιο γρήγορη τοποθέτηση ελαστικών οριοδεικτών (κολονάκια) σε σημεία που υπήρχαν και για διάφορους λόγους ξηλώθηκαν. Ο πρόεδρος της επιτροπής και αντιδήμαρχος Απόστολος Μουμτζάκης πρότεινε η επιτροπή να συνεδριάζει μία φορά κάθε δύο μήνες. Έτσι ώστε τα θέματα της ημερήσιας διάταξης σε κάθε συνεδρίαση να μην είναι 50, όπως στη χθεσινή συνεδρίαση.