Dark Mode Light Mode

Συνέντευξη Αλέξανδρου Ιωσηφίδη περί γέφυρας και μαραθώνιας συνεδρίασης…

Το πρωί της Παρασκευής ο περιφερειακός σύμβουλος της αντιπολίτευσης κ. Αλέξανδρος Ιωσηφίδης μίλησε στην Πρωινή για την προηγούμενη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Επικεντρώθηκε στη μακρά διαδικασία, στην μαραθώνια συνεδρίαση και φυσικά στην απάντηση της ερώτησης για το έργο αποκατάστασης της ζημιάς στην πεσμένη γέφυρα.

Η συνέντευξη

Ερ: Τι συμπέρασμα βγάλατε σχετικά με την πεσμένη γέφυρα;

Απ: Κοιτάξτε, σαν παράταξη κάναμε ένα ερώτημα σχετικά με την τριετή επέτειο  από το πέσιμο της γέφυρας της Καβάλας. Η πόλη μας έχει γίνει θέμα στο διαδίκτυο όλο αυτό τον καιρό για την υπόθεση της γέφυρας. Απαντώντας στην ερώτηση μας η διοίκηση ευτυχώς έδωσε ένα δίκιο… Είπε ότι οι πολίτες έχουν δίκαιο. Καταλαβαίνει είπε τη δυσφορία του κόσμου. Ευτυχώς αυτό. Στην αρχή για το θέμα απάντησε ο Κώστας Αντωνιάδης. Από αυτά που κατάλαβα ή από αυτά που θέλησε να πει στη συνέχεια ο κ. Μέτιος… Δεν ξέρω αν άλλα θέλει να πει και άλλα λέει τελικά… Είπε (ο κ. Μέτιος) ότι πρέπει οι πολίτες να αποφασίσουν τι θέλουν. Όταν θα τελειώσει κάποια στιγμή η σύνταξη της μελέτης (το προσδιόρισε για τον Απρίλιο του 2022) τότε –είπε- η Περιφέρεια είναι πρόθυμη να βοηθήσει στο να τελειώσει το έργο. Δηλαδή αν θα προβλέπει η μελέτη καινούρια γέφυρα. Αν στηριχθεί η υπάρχουσα… Και κάποιες τεχνικές φύσεως προβλέψεις και εγκαταστάσεις κτλ. Άφησε ένα υπονοούμενο ότι το 2024- 2025 θα έχει τελειώσει το έργο. Αλλά είπε η διοίκηση ότι πρέπει πρώτα οι πολίτες  της Καβάλας να αποφασίσουν τι θέλουν. Τελικά πολύ κουβέντα για το τίποτα. Εγώ αυτό που κατάλαβα επί της απαντήσεως της ερώτησης, είναι ότι  ως το τέλος της θητείας του κ. Μέτιου που λήγει ευτυχώς το Δεκέμβριο του 2023, η γέφυρα της Καβάλας δε θα έχει γίνει. Ανέφερα χαρακτηριστικά στον κ. Μέτιο ότι στην Κίνα χτίσανε νοσοκομείο σε δυο μέρες, στην Ιαπωνία χτίζουν γέφυρες σε 15 μέρες. Εδώ δε μιλάμε για 15 μέρες, για 1 μήνα. Μιλάμε για 3 χρόνια. Πάμε για το τέταρτο έτος και σίγουρα θα έπρεπε να είχε δοθεί λύση.  Είναι ο δρόμος που κάποτε συνέδεε την Ανατολή με τη Δύση, την Ευρώπη με την Ασία. Είναι ντροπή και για την αυτοδιοίκηση αυτό που συμβαίνει και για τη χώρα μας. Ένας δρόμος, μια πτώση μιας γέφυρας στην καρδιά της Καβάλας δεν έχει αποκατασταθεί ακόμη. Βέβαια υπάρχει μια κάποια λύση λειτουργική εν μέρει που δίνει κάποιες ανάσες κυκλοφορίας αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να είναι αυτή η λύση οριστική. Η παρέμβαση του Δήμου Καβάλας δίνει μια σχετική λύση αλλά δεν μπορεί να είναι οριστική. Είναι κάτι που δεν αρμόζει, ούτε στο πρώτο, ούτε στο δεύτερο βαθμό αυτοδιοίκησης αλλά και δεν τιμά τη  χώρα μας. Μια γέφυρα εδώ και 3 χρόνια, να μην έχει επανέλθει η κατάσταση. Δεν ήταν και η γέφυρα… Ρίου- Αντιρρίου. Ούτε η διώρυγα της Κορίνθου.

Ερ: Συνεδριάζατε με τηλεδιάσκεψη από τις 5 το απόγευμα μέχρι τις 2 το πρωί; Είναι ρεκόρ, δεν  έχει ξαναγίνει.

Απ: Πόσα ρεκόρ θέλετε να σας πω, ότι έχουν γίνει; Έκαναν τρία χρόνια για να αποφασίσουνε τι θα γίνει με τη γέφυρα και αν έχει γίνει κάτι. Πολλές φορές το σκέφτηκα να αποχωρήσουμε. Το είπα και στον πρόεδρο. Αλλά όποια ώρα και να γίνει η συνεδρίαση. Όση ώρα και να κρατήσει  δεν πρόκειται να του κάνουμε τη χάρη να αποχωρήσουμε. Θα τους ταράξουμε στη νομιμότητα. Στη συνεδρίαση υπήρχε συζήτηση και για άλλα θέματα αιχμής όπως ήταν το πρόγραμμα τουριστικής προβολής. Χωρίς αναφορά στη Θάσο. Απουσίαζε η εκλεγμένη σύμβουλος της Θάσου από τη συζήτηση. Φαίνεται ότι τα έχει συμφωνήσει όλα με τη διοίκηση. Οι Καβαλιώτες μας εξέλεξαν για να είμαστε εκεί. Σίγουρα το θέμα με τα… μεσάνυχτα είναι κάτι που πρέπει να απασχολήσει αυτούς που οδηγούν τα πράγματα εκεί. Οι πάντες του το είπαμε να βάλει μερικά θέματα άλλη μέρα. Μόνο οι συνεργαζόμενοι δεν είχαν άποψη επί του θέματος. Κάτι πήγε να πει ο κ. Σιμιτσής.

Προηγούμενο άρθρο

Λύση στα Πετρέλαια με διάλογο και όχι με ΜΑΤ

Επόμενο άρθρο

Η Καβάλα της αλιείας και της θάλασσας μέσα σε ένα βιβλίο