Ένα πρώτο κύκλο επαφών πραγματοποίησε η διοίκηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας με τους εκπροσώπους της εταιρείας Fraport η οποία θα αναλάβει τη λειτουργία του αεροδρομίου Μέγας Αλέξανδρος. Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε ο πρόεδρος Παναγιώτης Τσεντεμεϊδης, στο καβαλιώτικο αεροδρομίο θα πρέπει να αναμένεται αύξηση των αφίξεων και από νέες αεροπορικές εταιρείες. Οι εκπρόσωποι της Fraport προειδοποίησαν ουσιαστικά ότι φέτος το καλοκαίρι θα αναμένουν πολλές πτήσεις τσάρτερ. Έτσι, ζήτησαν από τον κ. Τσεντεμεϊδη να εκτελείται ένα επιπλέον δρομολόγιο προς τον αερολιμένα κι εκείνος απάντησε ότι εάν όντως αυξηθεί τόσο πολύ ο όγκος των επισκεπτών, τότε το Υπεραστικό ΚΤΕΛ θα είναι έτοιμο να καλύψει κάθε ανάγκη επιβατικού έργου. Την αισιοδοξία του για αυξημένη κίνηση όχι μόνο στο αεροδρόμιο αλλά και προς το νησί της Θάσου, μας μετέφερε ραδιοφωνικά ο Παναγιώτης Τσεντεμεϊδης.
Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ επεξεργάζεται ήδη από πέρσι σχεδιασμό προκειμένου να δώσει παράταση στα τελευταία βραδινά δρομολόγια από τον Ποτό και τα Λιμενάρια, τα οποία εκτελούνται στο νησί της Θάσου κατά την τουριστική περίοδο. Το νέο πρόγραμμα των δρομολογίων θα καταρτισθεί αναλόγως και με την κίνηση που θα καταγραφεί στο αεροδρόμιο Μέγας Αλέξανδρος.
Στην ιστοσελίδα του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας αναρτήθηκαν τα έκτακτα εξπρές δρομολόγια των λεωφορείων από την Καβάλα και τη Χρυσούπολη προς τη Ξάνθη για όσους ενδιαφέρονται να μετακινηθούν και να παρακολουθήσουν τις καρναβαλικές εκδηλώσεις της γειτονικής πόλης. Τα δρομολόγια θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο και κυρίως την Κυριακή, όταν θα διεξαχθεί η καρναβαλική παρέλαση. Τα δρομολόγια είχαν εκτελεσθεί και πέρσι, ενώ φέτος μετακίνηση προβλέφθηκε και από την περιοχή του Νέστου, διότι είχε καταγραφεί αυξημένη ζήτηση. Το καλαβιώτικο ΚΤΕΛ συνεργάζεται με το Αστικό ΚΤΕΛ της Ξάνθης προκειμένου η μετακίνηση των επιβατών στο κέντρο της πόλης να είναι ακόμη ευκολότερη.
Κάμψη παρατηρείται στο δρομολόγιο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ προς Κωνσταντινούπολη εξαιτίας της ταραχώδους καταστάσεως που επικρατεί στη γειτονική χώρα. Αντίθετη εντελώς είναι η εικόνα που σημειώνεται στα δρομολόγια προς Βουλγαρία και Αλβανία, κυρίως κατά τις περιόδους συγκομιδής ελιάς και σταφυλιών, τότε δηλαδή που μετακινούνται οι εργάτες. Το δρομολόγιο από Καβάλα προς Σόφια, που είναι μακρύ διότι περνά από αρκετές βουλγαρικές πόλεις, κοστίζει 40 ευρώ και εκτελείται από βουλγαρική εταιρεία με το ΚΤΕΛ να διατηρεί το καθήκον της πρακτόρευσης. Αντίστοιχη είναι και η συνεργασία για τη μεταφορά από την Καβάλα προς Αλβανία.