Ο συμπολίτης δικηγόρος Μηνάς Βλαστάρης ασχολήθηκε εντατικά τα προηγούμενα χρόνια με τα θέματα της σύνδεσης της Καβάλας με τη Θάσο. Με τις ναυτιλιακές εταιρείες και τα δρομολόγια,τόσο στη γραμμή του Πρίνου όσο και στη γραμμή της Κεραμωτής.
Ζητήσαμε τη γνώμη του για το πρόβλημα που ανέκυψε αυτόν τον μήνα, τη διακοπή των δρομολογίων στη γραμμή του Πρίνου. Ο Μηνάς Βλαστάρης εκτιμά ότι πρέπει να αξιοποιηθεί και η δυνατότητα υποχρέωσης ανάληψης εκτέλεσης δημόσιας υπηρεσίας.
Δηλαδή ουσιαστικά να υποχρεωθούν να κάνουν κάποια δρομολόγια στη γραμμή του Πρίνου οι εταιρείες. Προτείνει ταυτόχρονα ο Αντιπεριφερειάρχης Κώστας Αντωνιάδης να προκαλέσει σύσκεψη στο γραφείο του όπου θα καλέσει όλους τους εμπλεκόμενους.
Μέσα και από το διάλογο πιστεύει ο Μηνάς Βλαστάρης μπορεί να βρεθεί λύση για το διάστημα που διανύουμε μιας και υποτίθεται ότι τον Απρίλιο και γενικότερα την άνοιξη και το καλοκαίρι, με την αύξηση της κίνησης και την τουριστική δραστηριότητα που θα αναπτυχθεί καλώς εχόντων των πραγμάτων, το πρόβλημα θα αντιμετωπιστεί.
Μιλώντας στην Πρωινή ο κ. Βλαστάρης μεταξύ άλλων είπε: «Αποδείχθηκε ότι η επιδότηση της γραμμής ήταν μερική και σύντομη ως προς τη διάρκεια της. Πιστεύω ότι σε αυτή τη φάση μπορεί να εκτελείται στη γραμμή του Πρίνου ένα μη επιδοτούμενο δρομολόγιο.
Κι αυτό μέχρι να λήξουν τα μέτρα πρόληψης του κορωνοϊού. Μπορεί επίσης και πρέπει κατά τη γνώμη μου, να οργανωθεί και να γίνει σύσκεψη με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη. Παρουσία και των εταιρειών και άλλων εμπλεκομένων.
Όλων αυτών που έχουν σχέση με το θέμα. Μπορεί να αξιοποιηθεί η δυνατότητα υποχρέωσης ανάληψης εκτέλεσης δημόσιας υπηρεσίας ή και να επανέλθει προσωρινά το μέτρο της επιδότησης. Η γραμμή του Πρίνο, όποια εξέλιξη και να υπάρξει- όποιος κι αν είναι ο αριθμός των δρομολογίων, πρέπει να προβληθεί ότι λειτουργεί.
Να εκτελούνται για καιρό τα δρομολόγια ώστε να αρχίσει να τα εμπιστεύεται το επιβατικό κοινό και να τα προτιμά. Μόνο υπό αυτές τις συνθήκες πιστεύω ότι σταδιακά η κίνηση θα αυξηθεί. Διότι με τα προηγούμενα δεδομένα δεν ήταν ευρέως γνωστό ότι η γραμμή του Πρίνου λειτουργούσε ενώ πολλοί δεν την εμπιστεύονταν.
Κι έτσι για να είναι σίγουροι ότι θα ταξιδέψουν στη Θάσο ή από τη Θάσο στην Καβάλα, προτιμούσαν τη σιγουριά των δρομολογίων στην Κεραμωτή».