Dark Mode Light Mode

Σύστημα Μάρκετινγκ της πόλης της Καβάλας: Πρωτογενής Έρευνα Προς Επιχειρήσεις

Φωτογραφία αρχείου

Το Επιμελητήριο Καβάλας μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Στήριξης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Enterprise Europe Network Hellas (EEN), σας ενημερώνει, για τη διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας του Δήμου Καβάλας σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων ΕΤΑΜ Α.Ε.

Ο Δήμος Καβάλας θέλει να αναπτύξει μια νέα σύγχρονη και δυναμική ταυτότητα για τον τόπο μας και προσκαλεί εσάς, τις και τους επιχειρηματίες της πόλης να συμμετάσχετε ενεργά σε αυτή τη διαδικασία.

Η συλλογή των δεδομένων θα συνεισφέρει στη μελέτη της υφιστάμενης κατάστασης και στην ανάπτυξη ενός Σχεδίου Μάρκετινγκ που θα ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της πόλης της Καβάλας.

Το Σχέδιο Μάρκετινγκ καλείται να απαντήσει σε ερωτήματα όπως τα παρακάτω:

  • Ποια είναι η ταυτότητα της πόλης της Καβάλας;
  • Ποιο είναι το σύνολο των στοιχείων που συνθέτουν το προφίλ της, ως τόπου άσκησης επιχειρηματικής δραστηριότητας;
  • Γιατί να επιλέξει κάποιος-α να επενδύσει στην Καβάλα;
  • Πώς μπορεί να ενισχυθεί η ελκυστικότητα της πόλης για τις/τους επιχειρηματίες και επενδυτές;

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη! Θα το εκτιμούσαμε ιδιαίτερα αν θα μπορούσατε να αφιερώσετε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας για να συμπληρώσετε ανώνυμα το σύντομο ερωτηματολόγιο (διάρκειας 5’) σχετικά με την ταυτότητα της πόλης της Καβάλας:

Ερωτηματολόγιο

Η παρούσα έρευνα διεξάγεται έως 29/11/2024 από τον Δήμο Καβάλας και αποτελεί μέρος της πράξης «Σύστημα Marketing της πόλης της Καβάλας», υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανατολική Μακεδονία και Θράκη 2021-2027» και χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Ο Πρόεδρος

Μάρκος Δέμπας

Προηγούμενο άρθρο

Ο πρωθυπουργός μας και η κριτική που γίνεται: Γράφει ο Παναγιώτης Φώτου      

Επόμενο άρθρο

Μαρία Βαρύτη: Αποτυχία ή αστοχία Αναστασιάδη, η υπερχρεωμένη Άρδευση;