Dark Mode Light Mode
ΜΝΗΜΗΣ ΧΑΡΙΝ
Τα αιτήματα των μαθητών της κατάληψης σε 3ο ΓΕΛ και 4ο ΕΠΑΛ (φωτογραφίες)
Αποχιονισμός των κεντρικών δρόμων στον ορεινό όγκο της ΔΕ Φιλίππων

Τα αιτήματα των μαθητών της κατάληψης σε 3ο ΓΕΛ και 4ο ΕΠΑΛ (φωτογραφίες)

Με αυτήν την επιστολή θέλουμε οι μαθητές του 3ου γενικού Λυκείου και 4ου επαγγελματικού λυκείου να αναφέρουμε σε όλους την κατάσταση του σχολείου μας.

Το σχολείο μας από το βράδυ τις Κυριακής (16/1/22) βρίσκετε υπό την κατάληψη των μαθητών για να ολοκληρωθούν τα παρακάτω αιτήματα μας:

  1. να καταργηθεί η ελάχιστη βάση εισαγωγής στα πανεπιστήμια και η τράπεζα θεμάτων σε όλες τις τάξεις
  2. να αυξηθεί η καθαριότητα στις τάξης μιας και αλλάζουμε αρκετά συχνά τάξεις και να προσληφθούν περισσότερες καθαρίστριες
  3.  αραίωση στις τάξεις μας, οι συγχωνεύσεις στα τμήματα έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα για εξάπλωση του υιού ΜΕΧΡΙ 15 άτομα στις τάξεις (να προσληφθούν περισσότεροι καθηγητές και να χρησιμοποιηθούν χώροι του δήμου που είναι αχρησιμοποίητοι)
  4. δωρεάν και συχνά Rapid Test στα σχολεία σε όλους τους μαθητές μόνο τα Self Test δεν αρκούν
  5. να μην προσμένοντας οι απουσίες όταν ένας μαθητής βρίσκετε σε υποχρεωτική καραντίνα ή προληπτική καραντίνα ή περιμένει τα αποτελέσματα Test
  6. Να καταργηθεί το 50%+1 δεν γίνεται σε μια τάξη με 23 παιδιά που βρίσκονται καθημερινά μαζί όλες τις ώρες αν βρεθεί ένα παιδί θετικό να περιμένουμε να κολλητή το μισό τμήμα συν ένα άτομο για να κλείσει το τμήμα ενώ τα κρούσματα καθημερινά αγγίζουν τις 20.000
  7. να μειωθεί η ύλη και να προσαρμοστεί ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών
  8. να αυξηθούν τα σχολικά λεωφορεία, καθημερινά πάνω από 70 άτομα μπαίνουμε σε ένα λεωφορείο και υπάρχει συνωστισμός, η διασπορά του υιού δεν μειώνεται με δυο λεωφορεία το πρωί και ένα το μεσημέρι
  9. ζητάμε κατανόηση και καλύτερη συμπεριφορά των καθηγητών προς τους μαθητές και το αντίθετο, δεν γίνεται καθηγητές να μας ”τρομοκρατούν“ καθημερινά πως δεν έχουμε την ικανότητα να μπούμε στις σχολές που θέλουμε ή πως δεν μπορούμε να έχουμε άποψη
  10. να δοθούν από το υπουργείο οι απαραίτητες μάσκες (KN-95) από την στιγμή που αυτές θέλουν να φοράμε στις τάξεις.
  11. Να δοθούν τα υλικά που χρειάζονται οι τομείς του επαγγελματικού λυκείου, δεν γίνεται τα παιδιά και οι καθηγητές να πληρώνουν από την τσέπη τους τα υλικά που χρειάζονται για τα Εργαστήρια τους, ο διευθυντής των εργαστηρίων έχουμε ενημερωθεί πως δεν δίνει καν σημασία για το τι χρειαζόμαστε στα εργαστήρια μας.
  12. θέλουμε να σταματήσει αυτή η διάκριση επαλ, γελ και τα δυο είμαστε σχολεία και τα δυο σχολεία έχουμε ως σκοπό το να μάθουμε και να βγούμε στην αυριανή κοινωνία δεν γίνεται να υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός πως το επαλ είμαστε “κακό” σχολείο και το γενικό το “καλό”. Εξαιτίας αυτού του διαχωρισμού πολλές φορές τα επαγγελματικά λύκεια δεν έχουμε τα βιβλία στην ώρα τους είχε φτάσει ο μήνας Νοέμβριος και πολλά από τα βιβλία που χρειαζόμαστε δεν τα είχαμε.

Θέλουμε να δώσουμε την απάντηση μας στον κύριο Βαγενά πως αυτή η “αντιδημοκρατική” πράξη, δεν είναι καθόλου αντιδημοκρατική, αντιθέτως είναι εντελώς δημοκρατική μιας και τα 450 άτομα από τα 600 ψήφισαν πως ήθελαν κατάληψη.

Με αυτήν την επιστολή μας θέλουμε να ζητήσουμε από τον κόσμο την υποστήριξη του, χρειαζόμαστε τους μαθητές, τους γονείς των μαθητών δίπλα μας, χρειαζόμαστε την υποστήριξη των καθηγητών, χρειαζόμαστε την υποστήριξη του κόσμου, με όποιον τρόπο φέρνοντας μας φαγητό το πρωί και το βράδυ κάτι να τσιμπάμε για να μην μένουμε αρκετές μέρες χωρίς φαγητό, να μας φέρουν νερό, δεν υπάρχουν μπουκάλια εμφιαλωμένου νερού και φυσικά η πρόσβαση μας στις βρύσες κάτω είναι δύσκολη γιατί φοβόμαστε μην βγούμε και αρχίσουν οι διευθυντές να μας τραβάνε φωτογραφίες και βίντεο.

Μένουμε με κουβέρτες τα βραδιά μέσα στο κτίριο 10 άτομα σε κάθε τάξη για να ζεσταθούμε γιατί δεν υπάρχει θέρμανση, στερούμαστε πολλά για να μπορέσουμε να ακουστούμε στον κόσμο, θέλουμε να ακουστεί η φωνή μας, θέλουμε να δικαιωθούν τα αιτήματα μας για ένα ασφαλέστερο σχολείο για ένα πιο υγείες περιβάλλον εν μέσω πανδημίας.

Καθημερινά ζούμε την ταπείνωση από τους καθηγητές μας, μας ζητάνε να ανοίξουμε την κάμερα μας στο κινητό μας για να δούνε πως δεν είμαστε στην κατάληψη, μας λένε πως όταν είμαστε στο room τους στο Webex δεν έχουμε το δικαίωμα να μιλάμε και να λέμε την άποψη μας για το θέμα αυτό. Μας μιλάνε για αντιδημοκρατική δράση όταν οι ίδιοι τους μας στερούν την δημοκρατία και την ελευθερία λόγου μας. Που πήγε το δημοκρατικό σχολείο που θέλουμε; Που πήγε η ελευθερία λόγου μας ακόμα και σε αυτήν μας την πράξη, κανένας ανώτερος δεν έκατσε να μας ακούσει και να συζήτηση μαζί και όλοι βγάζουν τα συμπεράσματα πως αυτό που κάνουμε το κάνουμε για χαβαλέ, εμείς όμως έχουμε ως σκοπό να δικαιωθούμε σαν μαθητές και ας ακούμε καθημερινά απειλές από πολλούς.

Είμαστε μαθητές και παλεύουμε για ένα καλύτερο μέλλον για εμάς και για τις επόμενες γενιές, όπως όλοι μας λένε και στην τελικοί οι ίδιοι που μας το λένε στέκονται εμπόδιο σε αυτήν μας την δράση. Σκοπός μας δεν είναι να καταστρέψουμε το σχολείο, σκοπός μας είναι το σχολείο να μείνει όπως είναι αλλά να μην τεθεί σε λειτουργία μέχρι να έχουμε ασφαλέστερα μέτρα.

 

Με εκτίμηση οι μαθητές του 3ου γενικού λυκείου και 4ου επαγγελματικού λυκείου.

Προηγούμενο άρθρο

ΜΝΗΜΗΣ ΧΑΡΙΝ

Επόμενο άρθρο

Αποχιονισμός των κεντρικών δρόμων στον ορεινό όγκο της ΔΕ Φιλίππων