Την προηγούμενη εβδομάδα ο πρόεδρος του σωματείου των Λιμενεργατών έθεσε υπόψη της τοπικής κοινωνίας ένα πρόβλημα που φαίνεται να είχε διαφύγει της προσοχής μας. Σημείωσε την επικείμενη λειτουργία των μετωπικών διοδίων κοντά στον κόμβο του νέου λιμανιού και την ταυτόχρονη λειτουργία των πλευρικών διοδίων στον κόμβο του νέου λιμανιού.
Ο πρόεδρος του σωματείου Νίκος Παρδαλίδης είπε ότι όλα αυτά τα διόδια θα λειτουργήσουν σε βάρος της κίνησης στο νέο λιμάνι καθώς τα φορτηγά που θα φορτοεκφορτωτών για τις ανάγκες των πλοίων θα πρέπει να πληρώνουν στο μπες-βγες τους αρκετά χρήματα.
Η συγκεκριμένη εκτίμηση βρίσκει απολύτως σύμφωνο τον Ανέστη Τσουρουκίδη. Εκπρόσωπο των επαγγελματιών οδηγών φορτηγών που εξυπηρετούνται τόσο στο λιμάνι της Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων όσο και στο νέο λιμάνι.
Ο Ανέστης Τσουρουκίδης που κλήθηκε να σχολιάσει τις παρατηρήσεις του προέδρου των Λιμενεργατών είπε:
«Η άποψη που διατύπωσε είναι σωστή. Τα συζητάμε και μεταξύ μας με τον κ. Παρδαλίδη όλο αυτό το διάστημα. Ένα φορτηγό που θα μπαίνει στο νέο λιμάνι μέχρι και 10 φορές την ημέρα για να φορτώσει ή να ξεφορτώσει, θα πρέπει να πληρώνει διόδια. Κάθε φορά. Το θέμα πρέπει να το δούμε.
Πρέπει να το δει και ο Οργανισμός Λιμένα που και αυτός θίγεται. Για τα αυτοκίνητα που προέρχονται από την Θεσσαλονίκη και κατεβαίνουν προς Ξάνθη, το σημείο των μετωπικών διοδίων έχω πει ότι είναι επικίνδυνο. Σε όλα τα άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας δεν συμβαίνει αυτό που θα γίνει στο νέο λιμάνι της Καβάλας. Δηλαδή στην είσοδο τους δεν υπάρχουν διόδια. Αυτό θα υπάρχει μόνο στο λιμάνι της Καβάλας.
Δε γνωρίζουμε επί του παρόντος ποιο θα είναι το κόστος για τα φορτηγά, είτε στα συγκεκριμένα μετωπικά διόδια είτε στα πλευρικά διόδια του ίδιου κόμβου. Εμείς το φωνάζουμε το πρόβλημα εδώ και πολύ καιρό. Παρόλα αυτά ποτέ δεν είναι αργά. Αρκεί να δράσουμε όλοι μαζί.
Πρόβλημα για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα και δη τα φορτηγά δεν δημιουργεί μόνο ο μετωπικός σταθμός διοδίων, ο οποίος κατασκευάζεται. Το ίδιο ισχύει και για τα πλευρικά διόδια που θα υπάρχουν και θα λειτουργούν στον κόμβο του νέου λιμανιού. Ουσιαστικά στην είσοδο του νέου λιμανιού».
Πρέπει να σημειώσουμε και να θυμηθούμε ότι τα μετωπικά διόδια ήταν να γίνουν στην Παράκαμψη Καβάλας αλλά μετά από διαμαρτυρίες μεταφέρθηκαν και γίνονται ανάμεσα στο νέο λιμάνι και την είσοδο του εργοστασίου των Λιπασμάτων. Το έργο εξελίσσεται καθημερινά και αρχές του έτους θα έχει ολοκληρωθεί. Το αργότερο. Η δε λειτουργία των διοδίων θα γίνει άμεσα. Το ίδιο ισχύει και για τα πλευρικά διόδια που και αυτά προετοιμάζονται να λειτουργήσουν στον κόμβο του νέου λιμανιού.