Ο Τάσος Μελεμενίδης στα νεανικά του χρόνια ξεχώρισε για το ταλέντο που είχε στα αθλητικά.
Μάλιστα πολύ γρήγορα έγινε μέλος του εξαιρετικού αθλητικού τιμ του ραδιοφωνικού σταθμού URP της Ελευθερούπολης τη δεκαετία του 1990. Μαθητής τότε στις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου, διακρινόταν για την άριστη στατιστική ανάλυση των αθλητικών γεγονότων του νομού μας.
Ο Τάσος συμμετείχε και στις γιορτές των αθλητικογράφων εκείνης της εποχής όπου δείχνουν οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε ενώ κείμενα του δημοσιευόταν στην Αθλητική Πρωινή.
Την συνέχεια την περιγράφει ο ίδιος σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Proininews ενώ φαίνεται καθαρά ότι τελικά τον κέρδισε ο κινηματογράφος.
«Αρθρογραφώ πάνω από μια δεκαετία σε μέσα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ως κριτικός κινηματογράφου. Από το 2016 και μετά γράφω κριτικές, άρθρα και συνεντεύξεις στη Lifo και το cinemagazine.gr (την ψηφιακή συνέχεια του παλιού περιοδικού ΣΙΝΕΜΑ) και συνεργάζομαι με το φεστιβάλ κινηματογράφου Νύχτες Πρεμιέρας που γίνεται κάθε Σεπτέμβρη στην Αθήνα.
Όταν έφυγα από την Ελευθερούπολη για σπουδές αρχικά στο τμήμα Πληροφορικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης είχα ήδη το μικρόβιο του κινηματογράφου μέσα μου. Μου άρεσε πολύ να βλέπω, αλλά κυρίως να διαβάζω και να μιλώ για ταινίες, οπότε παρά το διαφορετικό πεδίο των σπουδών, η ενασχόληση με το σινεμά ήρθε κάποια στιγμή ως φυσική συνέχεια αυτής της συνήθειας.
Πέρυσι το Σεπτέμβριο, στην τελετή έναρξης των Νυχτών Πρεμιέρας γνωρίστηκα με μια νέα κοπέλα, τη Δάφνη Μπεχτσή, που μου εξήγησε ένα σχέδιο το οποίο ήδη επεξεργάζονταν και αφορούσε τη δημιουργία μιας συνδρομητικής streaming πλατφόρμας, στο πρότυπο αντίστοιχων που έχουν ανοίξει πλέον στο εξωτερικό και αποτελούν την τεχνολογική εξέλιξη των βίντεο κλαμπ. Η διαφοροποίηση της συγκεκριμένης πλατφόρμας ήταν ο στόχος να παρουσιάσει επιλεγμένο και προσεκτικά κατηγοριοποιημένο περιεχόμενο, ταινίες από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ του κόσμου που δύσκολα βρίσκει κάποιος, όπως και αρκετές ταινίες από το ελληνικό σινεμά.
Μπήκα σχετικά γρήγορα στο team και μετά από αρκετή προσπάθεια ανοίξαμε το Cinobo στις 12 Μαρτίου. Έχοντας κλείσει πλέον 1,5 μήνα ζωής έχουμε πάρει πολύ ενθαρρυντικά μηνύματα από το κοινό (που βάφτισε την πλατφόρμα ως το “ελληνικό Netflix”) οπότε πλέον αισιοδοξούμε αρκετά για το μέλλον. Εγώ σε αυτή την ομάδα έχω το ρόλο της επιμέλειας και του συντονισμού στην επιλογή και τον τρόπο παρουσίασης του προγράμματος, κάτι που σημαίνει αξιολόγηση πολλών ταινιών για το αν πρέπει να προχωρήσουμε στην αγορά τους, αλλά και ιδέες και κείμενα που θα βοηθούν το κοινό να επιλέγει ευκολότερα τις ταινίες που του ταιριάζουν περισσότερο».