Dark Mode Light Mode

Τέσσερις για την τουριστική προβολή της Καβάλας

Τέσσερις από τις πέντε συνολικά συμμετέχουσες συνεχίζουν στο διαγωνισμό της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Καβάλας «Δημωφέλεια», διεκδικώντας την «Προβολή – προώθηση του τουριστικούς προϊόντος της Καβάλας σε Ελλάδα και εξωτερικό», έναντι 355.000 ευρώ. Πιο συγκεκριμένα, οι εταιρείες Birdie, Cloudprint, Next Com και LTH Advertising συνεχίζουν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού (άνοιγμα οικονομικών προσφορών), μετά την αξιολόγηση των δικαιολογητικών και των τεχνικών προσφορών τους.

Εκτός διαγωνιστικής διαδικασίας βρέθηκε η Win. Υπενθυμίζεται ότι το έργο αφορά τόσο το σχεδιασμό και την υλοποίηση των προωθητικών ενεργειών του εγκεκριμένου προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου Καβάλας για το έτος 2019 έως τον Φεβρουάριο του 2020, όσο και συμβουλευτικές υπηρεσίες στρατηγικού σχεδιασμού. Ενδεικτικά, θα υλοποιηθούν οι ενέργειες: συμβουλευτικές υπηρεσίες τουριστικής προβολής, ανάπτυξη δημοσίων σχέσεων με tour operators και opinion leaders, συμμετοχή σε εκθέσεις – παράλληλες εκδηλώσεις, υπηρεσίες ανάπτυξης – διαχείρισης κοινωνικών δικτύων, σχεδιασμός και παραγωγή προωθητικού – διαφημιστικού υλικού, υπηρεσίες προβολής στα ΜΜΕ κ.α.

 

Προηγούμενο άρθρο

Γενική συνέλευση και βασιλόπιτα της Θρακικής Εστίας

Επόμενο άρθρο

Οικοδομική άδεια μετά από αναμονή 6 μηνών