Dark Mode Light Mode
Αριστούχοι του 2ου Λυκείου-Τάξη Γ
Θυμωμένος ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ με το έργο που δεν λέει να τελειώσει
Δυσφορία βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ

Θυμωμένος ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ με το έργο που δεν λέει να τελειώσει

Συνεχίζει να είναι θυμωμένος ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ επειδή η εκκρεμότητα στις Γλάστρες συνεχίζεται και το έργο δεν τελειώνει. Κάθε μέρα ξεκινούν 3 λεωφορεία για Παληό και τα επόμενα χωριά αντί για ένα. Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ αγόρασε ένα ακόμη μίνι μπας (το 8ο), το πρώτο με υποδομή μεταφοράς ΑμΕΑ. Το ρεπορτάζ αναφέρει:

Θυμωμένος για το πρόβλημα που συνεχίζεται στον επαρχιακό δρόμο Καβάλας – Νέας Περάμου στην περιοχή «Γλάστρες» στο Παληό, ήταν και παραμένει ο Πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Παναγιώτης Τσεντεμεΐδης.

Όπως είπε χθες στην εφημερίδα μας λόγω της φύσης του προβλήματος το υπεραστικό ΚΤΕΛ παρά το ότι η κίνηση μεγαλώνει, αντιμετωπίζει πρόβλημα, καθώς όταν πρόκειται για δρομολόγιο προς την δυτική πλευρά της Καβάλας, χρησιμοποιεί ουσιαστικά τρία λεωφορεία, ενώ υπό κανονικές συνθήκες η κίνηση θα εξυπηρετούνταν με ένα. Τις περισσότερες φορές αναχωρούν δύο μίνι μπας ταυτοχρόνως για το Παληό κι ένα τρίτο μεγάλο λεωφορείο χρησιμοποιεί την Εγνατία οδό για να φτάσει στη Νέα Ηρακλείτσα, στη Νέα Πέραμο κ.λ.π.

Από αυτή την κατάσταση κανείς δεν είναι ικανοποιημένος, λέει με έμφαση ο κ. Τσεντεμεΐδης, χαρακτηρίζοντας τη συνέχιση του προβλήματος στις «Γλάστρες», μια κατάσταση απαράδεκτη.

Λέει χαρακτηριστικά ότι η επιδιόρθωση του προβλήματος διαρκεί τρεις μήνες. Γίνεται με ρυθμούς χελώνας, ενώ το πρόβλημα έπρεπε να λυθεί – τονίζει – σε μία εβδομάδα. Προκειμένου αυτή η κατάσταση να ξεπεραστεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα κι αφού τα έργα δε γίνεται να συντομεύσουν ο κ. Τσεντεμεΐδης σκέφτεται ν΄ απευθυνθεί και στη Δήμαρχο και στον Αστυνομικό Διευθυντή. Θα ζητήσει κατ΄ εξαίρεση να χρησιμοποιούν το ρεύμα κυκλοφορίας που είναι διαθέσιμο στις «Γλάστρες», τα μεγάλα υπεραστικά λεωφορεία για να εξυπηρετήσουν την καλοκαιρινή κίνηση προς το Παληό και τα επόμενα χωριά.

Σύμφωνα με τον Παναγιώτη Τσεντεμεΐδη αυτό γίνεται – παρά την απαγόρευση που ισχύει και την παράκαμψη – όταν κατά λάθος βρεθεί στο δρόμο μεγάλη νταλίκα. Τότε αν και χρησιμοποιείται ένα ρεύμα κυκλοφορίας το μεγάλο φορτηγό αποφεύγει την παράκαμψη, κινούμενο στα λίγα μέτρα του εντός ρεύματος κυκλοφορίας, με τους οδηγούς να κάνουν υπομονή.

Την ίδια διαδικασία επιθυμεί να ακολουθήσει και το Υπεραστικό ΚΤΕΛ, ώστε να επαναφέρει στη γραμμή του Παληού και των Γυαλοχωρίων ένα μεγάλο λεωφορείο.

«Το καλοκαίρι ξεκινάει για μας όταν κλείσουνε τα σχολεία», είπε χθες στην εφημερίδα μας ο Παναγιώτης Τσεντεμεΐδης.

Πάντως υπάρχουν αυξημένα δρομολόγια κυρίως στη Θάσο, όπου η τουριστική κίνηση όπως εξηγεί, άρχισε εδώ και δεκαπέντε ημέρες. Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας χρησιμοποιεί κιόσκι στον Ποτό.

Σκέφτεται ν΄ αυξήσει γενικότερα τα νυχτερινά του δρομολόγια, καθώς αποδεικνύεται το περσινό πείραμα ιδιαίτερα πετυχημένο. Έτσι τα βράδια θα υπάρχουν παντού περισσότερα δρομολόγια, και στη Θάσο αλλά και προς τις τουριστικές περιοχές.

Πριν από είκοσι ημέρες το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας, αγόρασε ένα ακόμα μικρό λεωφορείο, μίνι μπας. Είναι το 8ο, το μοναδικό που διαθέτει υποδομή για να επιβιβάζει και ν΄ αποβιβάζει κι άτομα με κινητικά προβλήματα (ΑΜΕΑ).

Προηγούμενο άρθρο

Αριστούχοι του 2ου Λυκείου-Τάξη Γ

Επόμενο άρθρο

Δυσφορία βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ