Dark Mode Light Mode

Τι απαντά το Αστικό ΚΤΕΛ στις καθημερινές διαμαρτυρίες επιβατών

Καθημερινές είναι οι διαμαρτυρίες των επιβατών των λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ για τον περιορισμό των δρομολογίων εντός της πόλης. Άλλοτε άμεσα και άλλοτε έμμεσα.

Τις περισσότερες φορές τα απογεύματα και τις Κυριακές. Πιο πρόσφατο παράδειγμα και αφορμή διαμαρτυρίας, η συνένωση της γραμμής Νο 10 με τη γραμμή Νο4. Το Αστικό ΚΤΕΛ απαντά με τον συνήθη τρόπο. Αλλά με περισσότερα και ισχυρότερα επιχειρήματα.

Για την προαναφερθείσα συνένωση γραμμών ισχυρίζεται ότι τα δρομολόγια μειώθηκαν ελάχιστα κι αυτό έγινε μόνο το απόγευμα. Ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Στράτος Μακρογιαννίδης (φωτογραφία) εξήγησε μιλώντας στην Πρωινή το τι συμβαίνει.

Έτσι κι αλλιώς το Καλοκαίρι οι επιβάτες μειώνονται αφού οι μαθητές σταματούν το σχολείο κι οι φοιτητές αποχωρούν από την Καβάλα. «Αυτοί κατέληξαν να είναι το 80% των επιβατών μας» ισχυρίζεται.

Σύμφωνα με στοιχεία που έχει στη διάθεση του το Αστικό ΚΤΕΛ, τα εισιτήρια τον Ιούνιο φέτος είναι λιγότερα σε ποσοστό τουλάχιστον 30% σε σχέση με πέρσι. Σε σχέση και με τον Ιούνιο του 2019. «Η πανδημία μας έκανε μεγάλη ζημιά.

Ποτέ δεν επανήλθαμε», σημειώνει ο κ. Μακρογιαννίδης. Αλλά κι η καθιερωμένη γραμμή «Καλαμίτσα- Μπάτης», ακόμη κι αυτή παρουσιάζει μείωση επιβατών. Με αποτέλεσμα να συνενωθεί με τη γραμμή της Κηπούπολης.

Το Αστικό ΚΤΕΛ που αναζητά λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει, προσπαθεί να αυξήσει τα έσοδα του με νέες δραστηριότητες. Δημιούργησε τουριστική εταιρία. Τα λεωφορεία της εταιρίας μισθώθηκαν και προσωρινά εργάζονται στην Κέρκυρα.

Περιμένει την στήριξη του Δήμου Καβάλας μέσω επιδότησης αλλά ο βασικός στόχος είναι άλλος. Συγκέντρωσε πολλές υπογραφές πολιτών. Που ζητούν να εξυπηρετηθούν από το Αστικό ΚΤΕΛ. Πρώτος στόχος είναι ο Αμυγδαλεώνας.

Στη συνέχεια το Παληό, η Νέα Καρβάλη. Ακόμη και οι Κρηνίδες. Για να συμβεί αυτό πρέπει να υπάρξει σειρά αποφάσεων κυρίως της αυτοδιοίκησης. Κι η προεκλογική περίοδος που είναι σε εξέλιξη δεν είναι κατάλληλη για τέτοιες αποφάσεις μιας και υπάρχει «σύγκρουση» συμφερόντων με αυτά του Υπεραστικού ΚΤΕΛ.

Οφείλουμε τέλος να σημειώσουμε ότι οι επιβάτες όσο λίγοι ή μειωμένοι κι αν είναι, έχουν δικαιώματα. Έχουν παρατηρήσεις να κάνουν που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη. Στο τέλος υπάρχει κίνδυνος να χαθούν ακόμη κι αυτοί!

Προηγούμενο άρθρο

Αποκαταστάσεις στο έργο του φυσικού αερίου

Επόμενο άρθρο

Το ΠΑΣΟΚ ετοιμάζει ψηφοδέλτιο για την Περιφέρεια ΑΜΘ