Η Aegean πιστή στην τακτική των τελευταίων ετών να απαξιώνει το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» της Καβάλας, προχωρά σε νέα μείωση του αριθμού των δρομολογίων της από Καβάλα για Αθήνα την προσεχή χειμερινή περίοδο που ξεκινά από τα τέλη Οκτωβρίου2018 και διαρκεί μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2019.
Με βάση λοιπόν τον πίνακα δρομολογίων της όπως αυτός είναι ανηρτημένος στην ιστοσελίδα της στο διαδίκτυο και μπορεί οποιοσδήποτε να κλείσει από τώρα θέση, οι πτήσεις της από και προς Αθήνα διατηρούνται δέκα εβδομαδιαίως μέχρι τα Χριστούγεννα αλλά μειώνονται σε μόλις εννέα στο διάστημα από τα μέσα Ιανουαρίου του 2019 μέχρι τα μέσα Μαρτίου του 2019 καθώς «κόβεται» η πρωινή πτήση της Πέμπτης.
Το πιο εξοργιστικό όμως, το πιο προκλητικό και ανάλγητο για την κοινωνία της Ανατολικής Μακεδονίας, (αφού το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» της Καβάλας εξυπηρετεί τους κατοίκους των νομών Καβάλας, Δράμας και Ξάνθης), είναι το γεγονός ότι η Aegean τιμολογεί την πτήση από Καβάλα προς Αθήνα με το υψηλότερο κόστος (και με μεγάλη διαφορά μάλιστα) όχι μόνον από όλα τα άλλα αεροδρόμια της Ελλάδος αλλά και από την πλειονότητα των αεροδρομίων ευρωπαϊκών και όχι μόνον πόλεων.
Δοκιμάσαμε χθες το μεσημέρι, μπαίνοντας στον επίσημο ιστότοπο της Agean, να συγκρίνουμε την τιμή ενός εισιτηρίου για μια πτήση από την Καβάλα για Αθήνα με την αντίστοιχη τιμή από όλες σχεδόν τις πόλεις της Ελλάδος και καμιά εικοσαριά του εξωτερικού προς την Αθήνα. Διαλέξαμε μάλιστα μια μακρινή ημερομηνία (30 Νοεμβρίου 2018) για να πετύχουμε –υποτίθεται- ένα εισιτήριο χαμηλού κόστους, μια καλή τιμή.
Λοιπόν η διαπίστωση που μας εξοργίζει είναι ότι η πτήση από Καβάλα για Αθήνα εκείνη την μέρα είναι μακράν η ακριβότερη από όλες τις άλλες πόλεις. Μόνον οι πτήσεις από Βρυξέλλες, Παρίσι και Κάιρο είναι ελαφρώς ακριβότερες. Ο πίνακας που παραθέτουμε είναι κατατοπιστικός και …αφοπλιστικός.
Το απαράδεκτο και προκλητικό αυτό γεγονός πρέπει να κινητοποιήσει άμεσα τους τοπικούς φορείς που οφείλουν πλέον σοβαρά να αντιμετωπίσουν αυτή την αναλγησία της Aegean απέναντι στην Καβάλα και στην ευρύτερη περιοχή της. Πιθανόν η εταιρία αυτή θέλει να απαξιώσει αυτό το δρομολόγια και πιθανόν στο μέλλον να το καταργήσει. Δεν μπορεί όμως ο κάτοικος της Καβάλας, της Δράμας και της Ξάνθης να πληρώνει διπλάσια, τριπλάσια ή και τετραπλάσια τιμή για ένα εισιτήριο προς Αθήνα από ό,τι πληρώνουν οι κάτοικοι όλης της υπόλοιπης Ελλάδας.
Και μπαίνει πλέον επιτακτικά το θέμα εξεύρεσης ανταγωνιστικής αεροπορικής εταιρίας που θα αναλάβει να εκτελεί ένα ή και δύο δρομολόγια ημερησίως από και προς Αθήνα. Με κάθε κίνητρο.