Dark Mode Light Mode
Νέα προβλήματα για την υπόγεια αποθήκη φυσικού αερίου «Νότια Καβάλα»
Το γραφείο του Συλλόγου ΑμΕΑ συνεχίζει να λειτουργεί- Το καλό παράδειγμα της νέας διευθύντριας Μεταφορών της ΠΕ Καβάλας
Υπάρχει αισιοδοξία και μείωση των κρουσμάτων στο Ν. Καβάλας

Το γραφείο του Συλλόγου ΑμΕΑ συνεχίζει να λειτουργεί- Το καλό παράδειγμα της νέας διευθύντριας Μεταφορών της ΠΕ Καβάλας

Ο πρόεδρος του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμΕΑ Καβάλας κ. Σμάραγδος Κρεμύδας μίλησε στην Πρωινή για τη καθημερινή λειτουργία του γραφείου του συλλόγου. Και τώρα, στα δύσκολα της πανδημίας.

Το γραφείο είναι γνωστό ότι υπάρχει δίπλα στην κεντρική είσοδο του Διοικητηρίου. Κι όπως γνωρίζουμε, εξυπηρετεί πολλά ΑμΕΑ. Υπό την έννοια ότι παρεμβαίνει ο σύλλογος σε δύσκολα και απλά προβλήματα. Καθημερινά και έκτακτα. Ο κ. Κρεμύδας σχολιάζει θετικά το διαρκές ενδιαφέρον της νέας διευθύντριας Μεταφορών. Με την οποία η διοίκηση του συλλόγου συναντήθηκε πρόσφατα.

Η συνέντευξη

Ερ: Κόψατε σαν διοικητικό συμβούλιο και σαν γραφείο  Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ, πολύ προσεκτικά βασιλόπιτα για το νέο έτος.

Απ: Το απαιτούν οι καιροί. Το απαιτεί αυτή η κατάσταση την οποία βιώνουμε και το προηγούμενο διάστημα αλλά και η πρωτόγνωρη αυτή με την μετάλλαξη Όμικρον που είναι περισσότερο μεταδοτική και προφανώς όλοι λίγο- πολύ πρέπει να έχουμε το νου μας. Να παίρνουμε τα απαραίτητα μέτρα και να προστατεύουμε τους εαυτούς μας αλλά και τους δικούς μας ανθρώπους.

Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ νομού Καβάλας και τα γραφεία του, ακόμη και την προηγούμενη περίοδο και του σκληρού lockdown λειτουργούσε. Για πολύ μικρό χρονικό διάστημα διακόψαμε τη λειτουργία του συλλόγου. Όλο αυτό γίνεται γιατί υπάρχουν υποθέσεις που τρέχουνε. Συμπολίτες μας εμπιστεύονται τις υποθέσεις τους και πρέπει να τις διεκπεραιώσουμε. Η αίσθηση της ευθύνης που έχουμε είναι μεγάλη και για αυτό όλοι προσπαθούμε με τα απαραίτητα μέτρα, πολλές φορές και με κίνδυνο να είμαστε εκεί για το καλύτερο δυνατό.

Ερ: Άλλο εκδηλώσεις και άλλο η διαχείριση μια καθημερινότητας που για σας υπάρχουν πολλοί λόγοι για να εξυπηρετείται τα μέλη σας. Έχετε θέματα σε καθημερινή βάση;

Απ: Συνέχεια, τα θέματα δε σταματάνε. Αυτό δείχνει την εύρυθμη λειτουργία του γραφείου και την εμπιστοσύνη του κόσμου από τη μία. Από την άλλη και τα προβλήματα τα οποία υπάρχουν στα άτομα με αναπηρία, στις οικογένειες τους, στα διαχείριση των καθημερινών τους προβλημάτων, τις διαδικασίες που πρέπει να κάνουν όταν δυσκολεύονται με τις δημόσιες υπηρεσίες, τις υπηρεσίες που δεν απαντάνε στα τηλέφωνα τους κτλ. Βέβαια αναγνωρίζουμε ότι και εκεί υπάρχουν πολλά προβλήματα. Πλέον με τη μετάδοση του κορωνοϊού υπάρχουν σημαντικές απώλειες στο προσωπικό. Από την άλλη προσπαθούμε με τις δικές μας κινήσεις, τους χειρισμούς, να βρίσκουμε λύσεις στο μέτρο του δυνατού. Δεν είναι εύκολο τις περισσότερες φορές. Δυσκολευόμαστε και εμείς οι ίδιοι. Πολλές  φορές χρειάζεται να συγκρουσθούμε με κάποιους, προκειμένου να καταλάβουν μερικοί ότι η καθημερινότητα είναι αμείλικτη και μέσα στην πανδημία την οποία όλοι μας βιώνουμε. Όταν κόβετε μια σύνταξη, όταν κόβετε ένα επίδομα και δεν υπάρχει το ελάχιστο εισόδημα μιας οικογένειας, αυτό είναι τραγικό. Είναι τραγικό για μια οικογένεια, για έναν άνθρωπο που βιώνει γενικότερα προβλήματα. Ξέρετε και εσείς ότι υπολειτουργούν το ΕΣΥ. Το Κέντρο Υγείας Καβάλας, το πρώην ΙΚΑ, έχει γίνει εμβολιαστικό κέντρο με ελάχιστες άλλες υπηρεσίες. Το ίδιο ισχύει και με το Νοσοκομείο, κατανοητό βέβαια. Όταν υπάρχει ένας πόλεμος, πρέπει να δούμε πρώτα αυτά που προκύπτουν από αυτόν τον πόλεμο και όλα τα υπόλοιπα μετά. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι σκληρή.

Ερ: Μιλήσατε με τον νέο αντιπεριφερειάρχη κ. Αλέξη Πολίτη. Είδαμε ακόμη ότι σας επισκέφτηκε η νέα διευθύντρια της Διεύθυνσης Μεταφορών (φωτογραφία). Έχετε τη δυνατότητα αυτά που θέλετε να πείτε, να τα πείτε εκεί που πρέπει, μήπως και τα διορθώσουν.

Απ: Οι συναντήσεις αυτές έγιναν στο πλαίσιο της συνεργασίας. Η αλήθεια είναι ότι έχουμε πολύ καλή επικοινωνία. Υπάρχουν και άνθρωποι οι οποίοι αντιλαμβάνονται τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο πολίτης. Υπήρχε ούτως ή άλλως και καλή συνεργασία με τον κ. Αντωνιάδη. Συνεχίζεται τώρα με τον κ. Πολίτη. Προβάλαμε το θέμα της νέας διευθύντριας της Διεύθυνσης Μεταφορών, της κ. Νικολαΐδου, και αυτό δεν έχει γίνει τυχαία. Η κ. Νικολαΐδου έχει βοηθήσει και βοηθάει, υποστηρίζει τα μέλη του συλλόγου και προσωπικά τη λειτουργία του γραφείου του συλλόγου εδώ και πάρα πολλά χρόνια κι από άλλες θέσεις όπως της προϊσταμένης κτλ. Αυτός ο άνθρωπος θα είχε τη δυνατότητα -αν υπήρχε το πλαίσιο το διαδικαστικό- ακόμη και να εκπαιδεύσει τους εργαζόμενους σε θέματα για το πώς πρέπει να αντιμετωπίζουνε τον πολίτη. Πως πρέπει να αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία και να διεκπεραιώνουνε υποθέσεις και κατά προτεραιότητα  αλλά και με την απαιτούμενη ευαισθησία. Ίσως είναι και λίγα τα καλά λόγια για την κ. Νικολαΐδου. Έχει δώσει λύσεις σε πολλά πράγματα αυτός ο άνθρωπος.

Ερ: Δε διορθώθηκε η κατάσταση όταν ένας πολίτης προσπαθεί να  επικοινωνήσει με μια υπηρεσία και αυτή δεν απαντά.

Απ: Όχι βέβαια. Γενικότερα με τα τηλεφωνήματα είναι δύσκολα για το λόγο ότι και οι εργαζόμενοι είναι πλέον λίγοι στις υπηρεσίες αλλά και λόγω του κορωνοϊού και της νόσησης πολλών εργαζομένων έχουν αποχωρήσει από τις εργασίες τους και αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Οι υπηρεσίες μπορει να λειτουργούν αλλά δεν μπορούν να εξυπηρετούν τηλεφωνικά για τους δικούς τους λόγους. Προσπαθούν να διεκπεραιώσουν υποθέσεις εντός των γραφείων. Καλά είναι και τα email αλλά πολλές φορές τα email χάνονται στο υπερπέραν… Τις περισσότερες φορές δεν απαντιούνται τα e mail γιατί ο όγκος εργασίας μπορεί να είναι μεγαλύτερος και οι εργαζόμενοι λιγότεροι. Παρόλα αυτά και όταν απευθυνθήκαμε με email, πήραμε κάποιες απαντήσεις από τις υπηρεσίες οι οποίες δεν ικανοποιούν σε καμία περίπτωση. Συχνά είναι απαντήσεις που θυμίζουν αυτές που σου δίνει ο παντοπώλης της γειτονιάς με τον οποίο συνομιλείς στην καθημερινότητα σου.

Προηγούμενο άρθρο

Νέα προβλήματα για την υπόγεια αποθήκη φυσικού αερίου «Νότια Καβάλα»

Επόμενο άρθρο

Υπάρχει αισιοδοξία και μείωση των κρουσμάτων στο Ν. Καβάλας