Η ΠΡΩΙΝΗ δημοσίευσε χθες το παράπονο συμπολίτη σχετικά με χρήματα που πλήρωσε στον Δήμο Καβάλας αλλά του ζητήθηκε να ξαναπληρώσει μέρος του ποσού από τον δήμο. Το όλο περιστατικό, που χθες παρουσιάστηκε από την εφημερίδα μας, αφορά στην υπηρεσία του δημοτικού κοιμητηρίου.
Όπως ανεπίσημα πληροφορηθήκαμε από το δημαρχείο, πρόκειται για λάθος που ήδη έχει διορθωθεί ανάμεσα σε δύο υπαλλήλους της ίδιας υπηρεσίας. Όταν αυτοί συνεννοήθηκαν, διαπιστώνοντας ότι από λάθος έγινε η χρέωση στον πολίτη, του είχε ήδη σταλεί η ειδοποίηση. Κατά τους ισχυρισμούς των υπηρεσιακών παραγόντων, ο πολίτης έχει ήδη ενημερωθεί από την υπηρεσία για το λάθος και γνωρίζει ότι δεν οφείλει τίποτα.
Τέτοιο περιστατικό κακής συνεννόησης μεταξύ δύο υπαλλήλων δεν είναι και τόσο σπάνιο. Δυστυχώς, ανάλογα περιστατικά σημειώνονται όλο και συχνότερα όχι μόνο στις δημοτικές αλλά σε όλες τις υπηρεσίες. Καταφανέστατα όμως δημιουργούν πρόβλημα στους πολίτες οι οποίοι ταλαιπωρούν και αφού ενοχληθούν σφόδρα στη συνέχεια πληροφορούνται ότι επρόκειτο για λάθος.